Menu

Logistiek administratief medewerker


Voor onze kunststof recycling in Lanaken zoeken we een
 

logistiek administratief medewerker (fulltime)

 
Ben jij op zoek naar een afwisselende baan in een gezellig team? Heb jij altijd alle touwtjes in handen en wil je onze vrachten van A tot Z plannen?
 
Onze kunststof recycling is uniek in Europa. We recyclen 150.000 ton plastics per jaar, vanuit zeven vestigingen in Europa. Ons recyclaat wordt onder andere toegepast in nieuw meubilair, huishoudelijke artikelen en de automotive industrie.

Voor onze vestiging in Lanaken zoeken we onze eerste logistiek administratief medewerker. Collega Germa Tanghe bekleedt deze functie voor onze plastic recycling in Nederland. Ze vertelt: “Tot nu toe regelden we alles voor Lanaken ook vanuit hier, maar inmiddels is onze Belgische vestiging enorm gegroeid. Ze kunnen een eigen medewerker goed gebruiken! Het is een mooie baan, je werkdag is nooit saai. Natuurlijk bestaat de basis uit het plannen van vrachten, maar eigenlijk weet je ’s ochtends nooit wat je die dag te wachten staat. Ik houd van die afwisseling. Verder is de samenwerking met collega’s fijn en gezellig. We staan altijd voor elkaar klaar.”

 

Wat ga je precies doen?

  • Je plant orders en transporten in, volgt deze op en verwerkt deze administratief.
  • Je controleert weegbonnen.
  • Je stelt facturen op.
  • Je onderhoudt het contact met klanten (zowel telefonisch als per e-mail);
  • Je verricht ook andere administratieve werkzaamheden en biedt ondersteuning aan collega’s indien nodig.
 

Dit ben jij:

  • Je zoekt de samenwerking op met collega’s en vindt het leuk om probleemoplossend te denken.
  • Je bent nauwkeurig, flexibel en stressbestendig.
  • Je bent klantgericht en communicatief sterk.
  • Je beheerst Microsoft Office.Je bent bij voorkeur in hetbezit van een bachelor diploma logistiek management of gelijkgesteld door relevante ervaring.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk (Frans is een pré).


Dit bieden wij jou:

  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een marktconform salaris passend bij je opleiding en ervaring;
  • Maaltijdcheques en een 13de maand;
  • Een 40-urige werkweek met twaalf ADV-dagen;
  • Een plezierige, no-nonsens werkomgeving;
  • Een baan bij een ambitieus familiebedrijf met korte communicatielijnen.
 

Over ons

Van Werven is een gespecialiseerde dienstverlener op het gebied van infra en recycling. Wij zoeken én vinden al 75 jaar toegevoegde waarde door logische verbindingen en échte oplossingen. Wij ondernemen oprecht en authentiek. Onze kracht ligt in het vermogen ons aan te passen aan een veranderende wereld, zonder de oorspronkelijke bedoeling uit het oog te verliezen. Met inspirerende en innovatieve oplossingen maken we verschil in de toekomst, met een hart voor mens en milieu. De oorsprong van ons bedrijf ligt in Oldebroek (Nederland). Gedreven door ambitie zijn we inmiddels vanuit vijftien vestigingen actief in binnen- en buitenland.

 
Ben jij de logistiek administratief medewerker die we zoeken?

Solliciteer direct via deze link. Voor vragen kun je contact opnemen met Arne Herpoele 0031 (0) 6 410 856 23.